Fredag..

Nu är den ljuvliga fredagen här igen, mamma fick åka hem från sjukhuset, jag är mätt efter ett ton med tacos, mitt skolarbete (rapport) blev hur bra som helst... Äntligen släppte det kan jag säga :-)

Finns inte mycket att klaga på!! Ovanligt för att komma från mig!
Imorgon bitti ska jag jobba lite extra, jag börjar klockan 06.45 och jobbar till 15.00, känns lite tungt just nu, det är så skönt att sova ju! Mäh där fick jag ju klaga lite..

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och titta på Färjan på kanal 5, man kan kalla det för vad man vill men fasen vad jag kan skratta ihjäl mig åt människorna i det programmet!! När spriten går in går......osv...

Ha en trevlig fredag!! // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0