Hur mycket jag än vill...

Så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, jag sitter ner i soffan och funderar, ser mig omkring men endast en tystnad finns i mitt huvud (när det gäller bloggen!!) viktigt att poängtera! hehehe.. Sällan tyst därinne annars...

Jag vet inget just nu... Det mesta känns lite tungt.... Tack Håkan för att du är tillbaka med dina "syrliga" inlägg, det är så skönt att känna att det finns någon som jag som grubblar sig igenom livet och som bara vägrar ta del i denna stereotypa värld där vi alla ska se ut på ett speciellt sätt, prata på ett speciellt sätt och skratta åt samma saker.

Orkar inte skriva mer just nu... Frid med er... // J

Kommentarer
Postat av: Pia

Orden kan inte finna där ALLA dagar...



Trevlig helg!



Pia

2009-09-11 @ 17:25:54
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0