Kläder...

Vilka kläder ska man ta på sig på morgonen när man sticker iväg tidigt? Imorse var det kallt så jag hoppade glatt i ett par ganska tajta jeans, jag tog på mig ett linne, t-shirt över det och en hoodjacka! Skönt kändes det då jag huttrade lite i köket innan jag stack iväg.

Klockan blev 10.00, kylan var borta och solen stekte, dessa "varma" kläder bannades nu och om jag haft en sax i fickan så hade jeansjävlarna gjorts om till shorts. Om det är något jag verkligen avskyr så är det att svettas i värmen och ha jeans på mig som sitter åt samtidigt!! BAD CHOICE!!

Imorgon bitti går jag iväg naken till jobbet med en ryggsäck fylld med kläder på ryggen, sen får vädergudarna bestämma vilket eller vilka plagg jag ska ta på mig när klockan är 10.00!! Om jag sen fryser enda fram till klockslaget så kvittar det så länge jag inte har tajta jeans i värmen!!!!!

Nu mat, sen träning och sist sova...

Ha en trevlig kväll.....//J

Kommentarer
Postat av: Fru Wesse

Plötsligt är man oerhört tacksam att man bor i Norrland. Det är nog bara i Stockholm som man springer omkring naken, puh.:)

2009-09-02 @ 10:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0